NU KÖR VI IGEN!

Vill verkligen ha det här grymt fina träningslinnet från Ginas nya sportkollektion! Ser grymt skönt och luftigt ut, och så är de jävligt snyggt. Tycker om att träna i oversizade linnen, och det här är ju helt amazing! Tror att man bara kan beställa de online, så ska fråga mamma om hon kan göra de! Men iaf, nu tänker jag satsa på bloggningen! Och nu när det är mycket dans så får jag väl fixa tidsinställda inlägg, och det ska nog gå!


Jag kommer dansa varje dag hela helgen, fredag, lördag och söndag. På lördag har vi nämligen privatlektion med gruppen och det ska bli grymt kul! Men annars så ska vi åka skridskor med klassen imorgon och det är väl ganska kul, förutom att jag inte kan knyta skridskor, hahah men det ska nog gå! Får väl fråga någon annan om det inte går! Pussar, Josefin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: