Dräkter

 

 


image description




Den oranga dräkten är min, och den lila är par. Vad tycker ni? Vi vet inte ännu vilken färg vi ska ha på dräkten i par, men vi får se! Mina byxor är höga i midjan med en magtröja och den andra är låga byxor och hel tröja, men man ser lite av magen på sidorna och ryggen är öppen!

Ja, jag vet att jag är bäst på att rita -.-

Postat av: A ll y s a n d r a

hörrni tjejer jag tänkte bara fråga en sak angående dräkter,

jag och min kompis fanny ska jävla vår första tävling både singel och par första gången i april (det vet manda), men vi vet inte hur långt vi får gå med vår klädsel, glitter pajletter och visa magen eller inte osv osv, för vi har en hel del idéer men vi vill ju inte överdriva med klädsel som dom har i guld tillexempel när vi bara är i brons :)

2012-03-03 @ 13:42:07
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: A ll y s a n d r a

Så finns det någon speciell regel ?:)

2012-03-03 @ 13:42:22
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: